Search found 726 matches

by Jimski
Thu Aug 02, 2007 9:11 pm
Forum: Raging On
Topic: "My Football Club"
Replies: 20
Views: 5052

It's an awful idea. If it were the club I supported, I'd feel the same way as I would if the club were taken over by any owner who saw the club as his/her plaything.
by Jimski
Thu Jul 26, 2007 2:46 pm
Forum: Raging On
Topic: Squad Status
Replies: 199
Views: 46386

Interestingly (for me, anyway) the three youngsters I thought had the most chance of staying on with us, Gareth Tucker, Tommy Franklin &amp Jerome Anderson have not yet surfaced anywhere (to my knowledge).
Jerome Anderson has apparently just signed for Stevenage.
by Jimski
Sat Jul 21, 2007 5:32 pm
Forum: Raging On
Topic: Setanta Games
Replies: 63
Views: 17208

Yep, I was gonna go to Burton, but can't any more with the fixture change. If it's gonna be like this next season again, I doubt I'll bother with a season ticket. If it becomes impossible to plan when to go to games (well in advance), then I'm gonna end up missing more than makes a ST worthwhile.
by Jimski
Thu Jul 19, 2007 6:31 pm
Forum: Raging On
Topic: Squad Status
Replies: 199
Views: 46386

I see Ledgister has signed too now (and the summary page already updated!)
by Jimski
Mon Jul 16, 2007 9:32 pm
Forum: Raging On
Topic: Setanta Games
Replies: 63
Views: 17208

Hopefully the TV viewing figures for these games will be negligible and Setanta will give it up. Thursday is a crazy day to switch matches to if there's another match scheduled for the Saturday - did they think this through?
by Jimski
Mon Jul 16, 2007 5:50 pm
Forum: Raging On
Topic: Setanta Games
Replies: 63
Views: 17208

Yeah, this is a major pain. I'm boycotting Setanta. (Not that I've had anything to do with them anyway...)
by Jimski
Wed Jul 11, 2007 10:46 am
Forum: Raging On
Topic: Pre-season friendlies
Replies: 11
Views: 3297

Yeah I only really bother with the away ones - far more fun.
by Jimski
Tue Jul 03, 2007 10:04 am
Forum: Raging On
Topic: Fixtures
Replies: 21
Views: 3979

My thread has been gazumped (so I deleted it!), but here's the link to the fixtures:

http://www.oufc.premiumtv.co.uk/page/Ne ... 45,00.html
by Jimski
Mon Jul 02, 2007 7:31 am
Forum: Raging On
Topic: Old boys
Replies: 35
Views: 8584

I thought Louis was ok - his scoring record wasn't at all bad for us really.

I see Bash has signed for Exeter btw.
by Jimski
Thu Jun 28, 2007 4:29 pm
Forum: Raging On
Topic: Old boys
Replies: 35
Views: 8584

I see Tim Sills has moved to Torquay, and Jefferson Louis to Weymouth...
by Jimski
Thu Jun 28, 2007 9:22 am
Forum: Raging On
Topic: Squad Status
Replies: 199
Views: 46386

So, do we know anything of what is on the table for some of last season's loan players? Today's Oxford Mail says we are still hopeful of signing Corcoran. What of Zebroski? And I guess Danny Rose is out of our league (soon to be literally) now?
by Jimski
Tue Jun 26, 2007 4:13 pm
Forum: Raging On
Topic: Stadium
Replies: 22
Views: 4258

Aren't dwarves a mythical race?
by Jimski
Thu Jun 21, 2007 12:28 pm
Forum: Raging On
Topic: Squad Status
Replies: 199
Views: 46386

Ah yes, they have updated that article since last I read it - or else it differs from the copy on TIU.
by Jimski
Thu Jun 21, 2007 12:07 pm
Forum: Raging On
Topic: Squad Status
Replies: 199
Views: 46386

Oxford Mail reports we may be close to signing both Corcoran and Coombes from Cardiff. Coombes would be odd - I quite liked what I saw of him, even if brief, but didn't seem like Jim rated him, as he hardly played him.

Still no news on Foster, it seems. Can someone please fix his car?
by Jimski
Tue Jun 19, 2007 8:47 am
Forum: Raging On
Topic: Squad Status
Replies: 199
Views: 46386

It seems Luke Foster is about to sign a contract: http://www.oxfordmail.net/sport/omsportheadlines/display.var.1480557.0.football_foster_to_sign_us_deal.php Dunno about this other stuff about having made signings but keeping them under wraps. Would've thought it would be better to reveal them to aid...